قیمت ایمپلنت سوئیسی

قیمت ایمپلنت سوئیسی

امروزه ایمپلنت های دندانی توسط برندها و کشور های مختلفی تولید می شود که یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین آنها ایمپلنت های سوئیسی می باشد. اگر میخواهید در هزینه ایمپلنت سوئیسی به همراه انواع برند اشترومن، اس ای سی ، تی ار ای و نئودنت بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

قیمت ایمپلنت سوئیسی 1403

قیمت ایمپلنت سوئیسی به طور میانگین 11.000.000 الی 26.000.000 تومان به ازای هر واحد و به همراه روکش می باشد که قیمت ایمپلنت اشترومن حدودا 25 میلیون، ایمپلنت sic حدودا 11 میلیون، ایمپلنت iti حدودا 13 میلیون، ایمپلنت spi حدودا 15 میلیون و ایمپلنت tri حدودا 13 میلیون می باشد.

هزینه ایمپلنت سوئیسی نئودنت11.000.000
هزینه ایمپلنت سوئیسی ITI13.000.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی SIC11.000.000
SGS11.000.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی SPI15.000.000
قیمت ایمپلنت آیرس14.000.000
هزینه ایمپلنت سوئیسی اشترومن Roxalid25.000.000
هزینه ایمپلنت سوئیسی اشترومن SLActive26.000.000
قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی

با استفاده از جدول زیر می توانید هزینه روز ایمپلنت سوئیسی به همراه ضمانت مشاهده فرمایید. لازم به ذکر است هزینه ای وارد شده به همراه روکش ایمپلنت پی اف ام و به ازای قیمت هر واحد ایمپلنت سوئیسی می باشد.

قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت های سوئیسی دارای انواع برند های مختلفی هستند. هر کدام از این برند های دارای کیفیت، طول عمر و نوع مخصوص به خود هستند و نمیتوان یک ایمپلنت صرفا از روی کشور سازنده آن انتخاب کرد. همچنین هزینه انواع ایمپلنت سوئیسی های به شرح زیر است :

قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی
قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی

قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن

ایمپلنت اشترومن به عنوان بهترین ایمپلنت دنیا شناخته می شود و قیمت ایمپلنت اشترومن در بازه قیمتی 13.000.000 الی 26.000.000 تومان می باشد.

در جدول زیر می توانید به قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی اشترومن آشنا شوید.

هزینه ایمپلنت سوئیسی اشترومن نئودنت9.500.000
هزینه ایمپلنت سوئیسی اشترومن ITI10.500.000
هزینه ایمپلنت سوئیسی اشترومن Roxalid18.500.000
هزینه ایمپلنت سوئیسی اشترومن اکتیو19.500.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن

قیمت ایمپلنت سوئیسی iti

شرکت ITI پشتیبان علمی گروه ایمپلنت اشترومن برای تحقیق و توسعه می باشد که قیمت ایمپلنت سوئیسی ITI تیتانیوم 13.000.000 تومان به همراه 15 سال گارانتی می باشد.

قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن مدل اکتیو

ایمپلنت اشترومن اکتیو یکی از ایمپلنت با کیفیت اشترومن با سرعت لود بالا می باشد و قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن SLActive مبلغ 26.000.000 به ازای هر واحد به همراه ضمانت مادام العمر و روکش پی اف ام می باشد. 

قیمت ایمپلنت سوئیسی  sic

ایمپلنت اس ای سی (sic) که در سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرده و به نسبت ایمپلنت های سوئیسی از هزینه مناسبی برخودار است. قیمت ایمپلنت سوئیسی sic مبلغ 11.000.000 تومان به ازای هر واحد می باشد.

قیمت ایمپلنت نئودنت سوئیسی

ایمپلنت نئودنت (neodent)  یک ایمپلنت سوئیس برزیلی محسوب می شود و توسط شرکت اشترومن خریداری شده است. هزینه ایمپلنت سوئیسی نئودنت 11.000.000 تومان به همراه روکش به ازای هر واحد می باشد.

قیمت ایمپلنت سوئیسی spi

ایمپلنت اس پی ای (spi) یکی از انواع سیستم های ایمپلنت تومن مدیکال می باشد و قیمت ایمپلنت با کیفیت سوئیسی spi مبلغ 15.000.000 تومان به ازای هر واحد می باشد.

قیمت ایمپلنت سوئیسی tri

ایمپلنت تی ار ای (tri) یک ایمپلنت سوئیسی می باشد که از سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه در 50 کشور مشغول به فعالیت می باشد. قیمت ایمپلنت tri مبلغ 11.000.000 الی 15.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت سوئیسی آیرس

ایمپلنت آیرس (IRES) یکی از ایمپلنت هایی است که دارای 30 سال سابقه فعالیت در صنعت ایمپلنت می باشد و قیمت ایمپلنت سوئیسی آیرس مبلغ 14.000.000 تومان به همراه روکش و ضمانت مادام العمر می باشد.

قیمت ایمپلنت سوئیسی اقساطی

ایمپلنت سوئیسی در دسته با کیفیت ترین ایمپلنت های دنیا شناخته می شوند و به نسبت کیفیت آنها هزینه نیز افزایش پیدا می کند. البته نیازی به نگرانی وجود ندارد و می توانید در کلینیک دندانپزشکی روشا هزینه ایمپلنت سوئیسی خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

مقایسه قیمت ایمپلنت سوئیسی با سایر کشورها

قیمت ایمپلنت سوئیسی از نظر گران بودن در جایگاه دوم قرار می گیرد و هزینه ایمپلنت های آمریکایی از آن بیشتر است. به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان سوئیسی از برند های فرانسوی، آلمانی ، کره ای ، چینی ، ایرانی گرانتر می باشد.

عوامل موثر بر هزینه ایمپلنت سوئیسی

همانطور که مطالعه کردید، ایمپلنت سوئیسی در بین یکدیگر دارای تفاوت قیمت هستند. اما حال علت این تفاوت قیمت چیست؟ علت این تفاوت قیمت به دلیل عوامل مختلفی رخ می دهد و علت اصلی آن برند ایمپلنت دندان می باشد. عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت سوئیسی شامل موارد زیر است :

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت سوئیسی
عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت سوئیسی

1- نقش برند ایمپلنت در هزینه ایمپلنت سوئیسی

برند های ایمپلنت هر کدام وابسته با کیفیت و نوع خود هزینه های متفاوتی برخوردار هستند. حتی ایمپلنت های سوئیسی با یکدیگر تفاوت وابسته به طول عمر و کیفیت تفاوت قیمتی دارند. یکی از مهم ترین عوامل در قیمت ایمپلنت دندان، برند آن می باشد.

2- تعداد

هزینه ایمپلنت های دندانی به ازای هر واحد محاسبه می شود و هرچه تعداد پایه ایمپلنت سوئیسی که قصد دارید انجام دهید بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

3-میزان تخصص در قیمت ایمپلنت سوئیسی

هر چه تجیهیزات مورد استفاده و تخصص پزشک بیشتر باشید، به طور حتم هزینه ایمپلنت سوئیسی شما بیشتر خواهد بود. متخصص ایمپلنت به طور مستقیم با طرح درمان و کاشت صحیحی که برای شما انجام می دهد، مستقیما بر روی کیفیت ، طول عمر و جلوگیری از بروز عوارض ایمپلنت شما موثر است. 

4-هزینه درمان های جانبی در هزینه ایمپلنت سوئیسی

اگر قبل از انجام ایمپلنت سوئیسی ، نیاز به انجام درمان مکملی برای آماده سازی فضا ایمپلنت نیاز شود بر روی هزینه نهایی درمان شما اضافه می شود. به طور مثال در صورتی که فرد دچار تحلیل استخوان باشد، عمل پیوند استخوان یا سینوس لیفت برای او انجام می شود و در صورتی که نیاز به کشیدن دندان داشته باشد، بر روی هزینه نهایی ایمپلنت دندان اضافه خواهد شد.

پرسش و پاسخ قیمت ایمپلنت سوئیسی

گرانترین ایمپلنت سوئیسی چیست ؟

ایمپلنت اشترومن لقب بهترین ایمپلنت دنیا را دارا می باشد و ایمپلنت های با کیفیت این برند، گرانترین قیمت ایمپلنت سوئیسی را دارا می باشد.

ارزانترین ایمپلنت سوئیسی کدام است ؟

در بین ایمپلنت های سوئیسی برند های sic ، tri ، sgs هزینه کمتری به نسبت سایر برند های سوئیسی دارای می باشند.

قیمت ایمپلنت سوئیسی در 1403 چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت سوئیسی در تهران وابسته به نوع برند و روکش دارای تفاوت می باشد و هزینه آن از مبلغ 11.000.000 تومان الی 26.000.000 تومان به ازای هر واحد به همراه روکش پی اف ام می باشد.

قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن چقدر است ؟

ایمپلنت اشترومن به عنوان بهترین ایمپلنت دنیا شناخته می شود و قیمت ایمپلنت اشترومن در بازه قیمتی 13.000.000 الی 26.000.000 تومان می باشد.

آیا ایمپلنت سوئیسی به صرفه است ؟

اگر قصد انجام ایمپلنت با کیفیت دارید به همان نسبت هزینه آن بیشتر خواهد بود و اگر می خواهید با بودجه کمتری ایمپلنت سوئیس انجام دهید، می توانید از برند های مقرون به صرفه تر استفاده فرمایید.

بیشتر بخوانید : اشترومن ، قیمت ایمپلنت دندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات کابران

مقالات پربازدید

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است ؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان در تهران سال 1401 به صورت حدودی 6,000,000 الی 20,000,000 میلیون تومان به ازای هر واحد وابسته به شرایط ، نوع و برند متغیر می باشد.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود. این درمان دارای بالاترین طول عمر ، استحکام و بیشترین شباهت به دندان طبیعی می باشد. در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار میگیرد و نقشی شبیه به ریشه دندان را دارا می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان چقدر است ؟

قیمت کامپوزیت دندان به ازای هر واحد در حدود 500.000 هزار تومان الی 3.000.000 میلیون تومان می باشد که این هزینه وابسته به برند ، کیفیت و تخصص پزشک متفاوت می باشد.

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یک درمان ترمیمی و زیبایی است که برای پر کردن دندان و یا برای تغییر فرم و رنگ دندان استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت لمینت دندان در تهران بستگی به نوع متریال مصرفی، محلی که در آن لمینت دندان انجام می دهید و نیز تعداد لمینت مورد نیاز، از 1.000.000 تا 10.000.000 متغیر میباشد.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته نازک و سفارشی است که دندانپزشکان برای بهبود ظاهر در جلوی دندان ها قرار می دهند. ونیرها می توانند دندان های لکه دار، بریده شده و ناهموار را پنهان کنند.

تماس فوری