ایمپلنت سوئیسی چیست؟

ایمپلنت سوئیسی

امروزه کشور های مختلفی به تولید ایمپلنت دندان می پردازند اما اگر درباره آنها تحقیق کرده باشید، حتما نام ایمپلنت سوئیسی را شنیده اید. این کشور برندهای مطرح زیادی دارد که تقریباً می توان گفت ویژگی مطرح همه آن ها کیفیت آن ها است.

اگر می خواهید درباره کیفیت، قیمت، مزایا، معایب و انواع ایمپلنت دندان سوئیسی آشنا شوید، با ما همراه باشید.

ایمپلنت سوئیسی چیست ؟

سوئیس یکی از کشور های مطرح در تولید تجهیزات پزشکی می باشد که در زمینه ایمپلنت دندان، بهترین کشور تولید کننده ایمپلنت دندان است و به کشور هایی که کارخانه تولید ایمپلنت دندان در کشور سوئیس باشد، ایمپلنت سوئیسی می گویند.

قیمت ایمپلنت سوئیسی چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت های سوئیسی به علت کیفیت آن به نسبت سایر کشورها بیشتر می باشد. البته در بین برندهای خود را اختلاف قیمتی متفاوتی وجود دارد.

هزینه ایمپلنت وابسته به عوامل متعددی می تواند دستخوش تغییر شود. در صورتی که می خواهید اطلاعات کامل و جامعی درباره قیمت ایمپلنت سوئیسی کسب کنید، می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت سوئیسی

قیمت درمان ایمپلنت برای بیماران بسیار مهم است زیرا شرایط اقتصادی آنها یکسان نمی باشد و از طرفی نیز وضعیت اقتصادی کشور ما این اهمیت را دو چندان کرده است . پس عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایمپلنت سوئیسی بسیار مهم است که این موارد به شرح زیر است:

  • برند ایمپلنت سوئیسی
  • نرخ ارز در زمان درمان
  • تعداد ایمپلنت مورد نیاز
  • دستمزد پزشک برای انجام این درمان

مزایا و معایب ایمپلنت سوئیسی

می توان گفت: تمام برند های ایمپلنت سازی در دنیا دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشند. که بهتر است بیماران قبل از شروع درمان از آنها آگاه باشند تا بتوانند با آگاهی کامل برند ایمپلنت خود را انتخاب نمایند.

مزایا و معایب ایمپلنت
  1. کیفیت بالا و قابل اطمینان
  2. وجود نمایندگی در ایران
  3. شناخت بالای پزشکان از این ایمپلنت ها
  4. طول عمر بالا
  5. تجربه و سابقه بالا این کشور در تولید ایمپلنت
  6. دقت و نوآوری
  1. هزینه بیشتر به نسبت سایر رقبای اروپایی و آسیایی
  2. عدم وجود برخی قطعات و یا سخت پیدا شدن آن در ایران
  3. وجود برخی برند های تقلبی با نام فیک سوئیس در ایران

انتخاب ایمپلنت سوئیسی

برند های متفاوتی در کشور سوئیس مشغول به فعالیت می باشند که کیفیت آنها با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل نیز انتخاب بهترین برند در بین ایمپلنت های سوئیسی تا حدی برای بیماران دشوار می باشد.

از طرفی، متاسفانه برخی از افراد سودجو، برند های را به اسم ایمپلنت های سوئیسی معرفی می کنند که دارای کیفیت مناسبی نمی باشند و در اصل، اصالت آنها اصلا سوئیسی نمی باشد. پس بهتر است در انتخاب ایمپلنت های سوئیسی از پزشک متخصص مشورت دریافت نمائید.

طول عمر ایمپلنت سوئیسی چقدر است ؟

یکی موثرترین عوامل در طول عمر ایمپلنت، کیفیت پایه می باشد. به طور کلی طول عمر یمپلنت های سوئیسی معتبر از سایر کشور های اروپایی و آسیایی بیشتر می باشد. طول عمر مفید ایمپلنت ها در حدود 20 سال است که با انتخاب برند، متخصص مناسب و مراقبت های صحیح این طول عمر افزایش می یابد.

بهترین برند ایمپلنت سوئیسی

بهترین ایمپلنت سوئیسی را می توان بدون شک برند اشترومن نامید که در کنار سابقه و تجربه کار بالا، تقریباً می توان گفت متنوع و خلاقانه ترین ایمپلنت ها را تولید می کند و تیم تحقیق توسعه بزرگی دارد که می توانید متوجه شوید، چرا بهترین ایمپلنت سوئیسی است.

انواع ایمپلنت سوئیسی

همانطور که در قسمت های بالایی گفته شد ایمپلنت های مختلفی در کشور سوئیس مشغول به فعالیت می باشند و انتخاب از بین آنها برای بیماران می تواند تا حدی زیادی مشکل آفرین باشد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم بهترین انواع ایمپلنت سوئیسی را به شما معرفی کنیم:

برخی از انواع ایمپلنت سوئیسی :

  1. ایمپلنت اشترومن
  2. ایمپلنت برزیلی نئودنت
  3. ایمپلنت SPI
  4. ایمپلنت IRES
  5. ایمپلنت Trate
  6. ایمپلنت SIC
  7. ایمپلنت TRI
  8. ایمپلنت دکتر ایده
  9. ایمپلنت بایودنتا
انواع ایمپلنت سوئیسی
انواع ایمپلنت سوئیسی

1- ایمپلنت سوئیسی اشترومن

ایمپلنت سوئیسی اشترومن به عنوان بهترین برند ایمپلنت در دنیا شناخته می شوند و ایمپلنت های سوئیسی شهرت خود را مدیون این برند هستند. ایمپلنت اشترومن فعالیت خود را در سال 1954 آغاز کرده است و سابقه بسیار زیادی در تولید ایمپلنت دارد.

ایمپلنت سوئیسی iti

کمپانی ITI یک تیم تحقیقاتی در زمینه ایمپلنت دندان است که نام آن مخفف کلمه International Team for Implantology است. کمپانی تحقیقاتی ITI وظیفه تحقیق، پژوهش و تولید ایمپلنت های با تکنولوژی جدید را دارد و با ایمپلنت اشترومن همکاری های زیادی دارد.

فیلم ایمپلنت سوئیسی اشترومن

2- ایمپلنت سوئیسی برزیلی نئودنت

ایمپلنت سوئیسی نئودنت در سال 1993 در کشور بزریل تاسیس شد. دفتر مرکزی و تولید این ایمپلنت در کشور بزریل انجام می شود. هدف اصلی این شرکت در هنگام تاسیس تولید ایمپلنت با کیفیت و هزینه مناسب بود که طولی نکشید که در سال 2001 ده الی 15 درصد سود سالیانه این شرکت بود.

چرا ایمپلنت نئودنت یک ایمپلنت سوئیس برزیلی شناخته می شود ؟

در سال 2012 این شرکت توسط اشترومن خریداری شده است و از آنجایی که شرکت اشترومن یک کمپانی ایمپلنت سوئیسی است، این برند نیز به نام ایمپلنت سوئیس برزیل شناخته می شود.

ایمپلنت اس پی ای که در حقیقت نام اصلی این برند Thommen است؛ فعالیت خود را در سال 1975 آغاز کرده و دارای کیفیت بسیار مناسبی است. قیمت ایمپلنت SPI سوئیسی به صورت حدودی و به ازای هر واحد 19.000.000 تومان می باشد.

ایمپلنت سوئیسی آیرس نیز در ایران دارای محبوبیت می باشد زیرا کیفیت آن بالا است. این ایمپلنت فعالیت خود را در سال 1994 میلادی و در ایران 1396 شمسی آغاز نموده است. قیمت ایمپلنت سوئیسی IRES به صورت حدودی و به ازای هر واحد 14.900.000 تومان می باشد.

ایمپلنت سوئیسی IRES

5- ایمپلنت سوئیسی Trate

ایمپلنت Trate یکی دیگر از انواع ایمپلنت سوئیسی می باشد که نام سیستم های ایمپلنت های آن اصولا با نام Roott شناخته می شود.

ایمپلنت سوئیسی اس ای سی یکی از ایمپلنت های با کیفیت است که در سال 2003 تولید شده است. ایمپلنت SIC نیز یک ایمپلنت سوئیس آلمانی شناخته می شود. دفتر مرکزی این برند در شهر بازل سوئیس قرار دارد اما ایمپلنت های آن در کشور آلمان تولید می شود.

ایمپلنت سوئیسی SIC

ایمپلنت تی ار ای یکی از برند هایی است که در ساخت محصولات خود از خلاقیت های بسیار جدیدی استفاده می کند که همین امر باعث شده تا کیفیت محصولات TRI بالا باشد. قیمت ایمپلنت TRI به صورت حدودی 15.000.000 تومان است.

8- ایمپلنت سوئیسی دکتر ایده

یکی از ایمپلنت های سوئیسی با سابقه بالا، ایمپلنت DR.IHDE می باشد. این شرکت در سال 1962 توسط دکتر ایده تاسیس شد. این شرکت ابتدا در کشور آلمان تاسیس شد و سپس به کشور سوئیس منتقل شد و در 9 کشور پیشرفته جهان از ایمپلنت های این شرکت استفاده می شود.

9- ایمپلنت سوئیسی بایودنتا

یکی دیگر از دسته های ایمپلنت سوئیسی biodenta می باشد. این برند به تولید دو محصول می پردازد. یکی از مهم ترین بخش های تولید پایه ایمپلنت و یکی دیگر تولید تجهیزات دیجیتال برای دندانپزشکی است.

ایمپلنت های سوئیسی برای چه افرادی مناسب است؟

ما ایمپلنت های سوئیسی را به افرادی پیشنهاد می دهیم که مهم ترین فاکتور برای آنها، کیفیت و طول عمر این درمان است. از طرفی نیز برای برخی از افراد درصد موفقیت این درمان اهمیت بسیار زیادی دارد مانند: افراد که داری دیابت یا پوکی استخوان هستند.

مقایسه ایمپلنت های سوئیسی با دیگر ایمپلنت ها

همانطور که در ابتدا گفتیم ایمپلنت دندان درمانی بسیار محبوب است به همین دلیل کشور های زیادی دارای صنعت ایمپلنت سازی هستند که ما در این قسمت آنها را با ایمپلنت های سوئیسی مقایسه می کنیم. کشور های سازنده ایمپلنت به صورت حدودی به شرح زیر هستند:

  • ایمپلنت های اروپایی
  • ایمپلنت های آمریکایی
  • ایمپلنت های کره ای

اصلی ترین رقیب ایمپلنت های سوئیسی در کیفیت، ایمپلنت های آمریکایی می باشد. باید گفت: از نظر کیفیت ایمپلنت های، این دو کشور تا حدی یکسان است؛ اما قیمت ایمپلنت های آمریکایی مقداری بالاتر است.

ایمپلنت های سوئیسی از نظر کیفیت بهتر از ایمپلنت های اروپایی می باشد اما قیمت آنها نیز بالاتر از ایمپلنت های اروپایی است. پس انتخاب در این بخش کاملا وابسته به شرایط بیمار می باشد.  

این بخش بسیار جالب می باشد زیرا ایمپلنت های سوئیسی معروف به کیفیت بالا می باشند و ایمپلنت های کره ای معروف به اقتصادی بودن. همانطور که کاملا واضح است قیمت و کیفیت ایمپلنت های سوئیسی از ایمپلنت های کره ای بیشتر است.

منابع : اشترومن نئودنت ، sic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات کابران

مقالات پربازدید

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است ؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان در تهران سال 1401 به صورت حدودی 6,000,000 الی 20,000,000 میلیون تومان به ازای هر واحد وابسته به شرایط ، نوع و برند متغیر می باشد.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود. این درمان دارای بالاترین طول عمر ، استحکام و بیشترین شباهت به دندان طبیعی می باشد. در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار میگیرد و نقشی شبیه به ریشه دندان را دارا می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان چقدر است ؟

قیمت کامپوزیت دندان به ازای هر واحد در حدود 500.000 هزار تومان الی 3.000.000 میلیون تومان می باشد که این هزینه وابسته به برند ، کیفیت و تخصص پزشک متفاوت می باشد.

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یک درمان ترمیمی و زیبایی است که برای پر کردن دندان و یا برای تغییر فرم و رنگ دندان استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت لمینت دندان در تهران بستگی به نوع متریال مصرفی، محلی که در آن لمینت دندان انجام می دهید و نیز تعداد لمینت مورد نیاز، از 1.000.000 تا 10.000.000 متغیر میباشد.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته نازک و سفارشی است که دندانپزشکان برای بهبود ظاهر در جلوی دندان ها قرار می دهند. ونیرها می توانند دندان های لکه دار، بریده شده و ناهموار را پنهان کنند.

تماس فوری