ایمپلنت سوئیسی چیست؟

ایمپلنت سوئیسی

پایه ایمپلنت دندان مهم ترین جزء در کاشت دندان می باشد که این محصول توسط برند های متفاوتی تولید می شود. یکی از دسته برند های پیشرو در این صنعت، ایمپلنت سوئیسی می باشد. در این مقاله به بررسی ایمپلنت سوئیسی، انواع برند، مزایا و معایب آن می پردازیم.

ایمپلنت سوئیسی چیست ؟

پایه های ایمپلنت توسط برند های مختلفی تولید می شوند و اگر سازنده برند ایمپلنت واقع در کشور سوئیس باشد با نام ایمپلنت سوئیسی شناخته می شوند. علت محبوبیت ایمپلنت های این کشور کیفیت بالای پایه های ایمپلنت آن در سطح جهان می باشد.

انواع ایمپلنت سوئیسی  

در کشور سوئیسی کارخانه های تولید ایمپلنت مختلفی وجود دارند که هر کدام پایه های ایمپلنتی با کیفیت متفاوتی تولید می کنند. در ادامه 9 برند مطرح انواع ایمپلنت سوئیسی که در ایران موجود هستند را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

انواع ایمپلنت سوئیسی
انواع ایمپلنت سوئیسی

1- ایمپلنت سوئیسی اشترومن

ایمپلنت سوئیسی اشترومن به عنوان بهترین برند ایمپلنت در دنیا شناخته می شوند و ایمپلنت های سوئیسی شهرت خود را مدیون این برند هستند. ایمپلنت اشترومن فعالیت خود را در سال 1954 آغاز کرده است و سابقه بسیار زیادی در تولید ایمپلنت دارد.

ایمپلنت سوئیسی iti

کمپانی ITI یک تیم تحقیقاتی در زمینه ایمپلنت دندان است که نام آن مخفف کلمه International Team for Implantology است. کمپانی تحقیقاتی ITI وظیفه تحقیق، پژوهش و تولید ایمپلنت های با تکنولوژی جدید را دارد و با ایمپلنت اشترومن همکاری های زیادی دارد.

2- ایمپلنت سوئیسی برزیلی نئودنت

ایمپلنت سوئیسی نئودنت در سال 1993 در کشور بزریل تاسیس شد. دفتر مرکزی و تولید این ایمپلنت در کشور بزریل انجام می شود. هدف اصلی این شرکت در هنگام تاسیس تولید ایمپلنت با کیفیت و هزینه مناسب بود که طولی نکشید که در سال 2001 ده الی 15 درصد سود سالیانه این شرکت بود.

چرا ایمپلنت نئودنت یک ایمپلنت سوئیس برزیلی شناخته می شود ؟

در سال 2012 این شرکت توسط اشترومن خریداری شده است و از آنجایی که شرکت اشترومن یک کمپانی ایمپلنت سوئیسی است، این برند نیز به نام ایمپلنت سوئیس برزیل شناخته می شود.

3- ایمپلنت سوئیسی آیرس

ایمپلنت سوئیسی IRES در سال 1994 تاسیس و در سال 1396 وارد به بازار ایمپلنت ایران شد. این ایمپلنت کیفیت بالایی در ساخت فیکسچر های خود ارائه می دهد و برای انجام ایمپلنت با طول عمر بالا مناسب می باشد.

4- ایمپلنت سوئیسی SPI

ایمپلنت اس پی ای یکی از ایمپلنت های با کیفیت سوئیسی است که برند اصلی اصلی آن تومن مدیکال ( thommen medical ) نام دارد و در سال 1975 تاسیس شد.

5- ایمپلنت سوئیسی Trate

ایمپلنت Trate یکی دیگر از انواع ایمپلنت سوئیسی می باشد که نام سیستم های ایمپلنت های آن اصولا با نام Roott شناخته می شود.

6- ایمپلنت سوئیسی SIC

ایمپلنت سوئیسی اس ای سی یکی از ایمپلنت های با کیفیت است که در سال 2003 تولید شده است. ایمپلنت SIC نیز یک ایمپلنت سوئیس آلمانی شناخته می شود. دفتر مرکزی این برند در شهر بازل سوئیس قرار دارد اما ایمپلنت های آن در کشور آلمان تولید می شود.

7- ایمپلنت سوئیسی TRI

یکی دیگر از انواع ایمپلنت سوئیسی تی ار ای می باشد. این برند در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد اما طولی نکشید که این شرکت امروزه در 50 کشور در فعالیت می باشد.

8- ایمپلنت سوئیسی دکتر ایده

یکی از ایمپلنت های سوئیسی با سابقه بالا، ایمپلنت DR.IHDE می باشد. این شرکت در سال 1962 توسط دکتر ایده تاسیس شد. این شرکت ابتدا در کشور آلمان تاسیس شد و سپس به کشور سوئیس منتقل شد و در 9 کشور پیشرفته جهان از ایمپلنت های این شرکت استفاده می شود.

9- ایمپلنت سوئیسی بایودنتا

یکی دیگر از دسته های ایمپلنت سوئیسی biodenta می باشد. این برند به تولید دو محصول می پردازد. یکی از مهم ترین بخش های تولید پایه ایمپلنت و یکی دیگر تولید تجهیزات دیجیتال برای دندانپزشکی است.

بهترین برند ایمپلنت سوئیسی چیست ؟

بهترین برند ایمپلنت سوئیسی اشترومن است. این شرکت لقب بهترین ایمپلنت دنیا را دارد و ایمپلنت های سوئیسی بسیاری از شهرت خود را به این برند مدیون هستند.

علت انتخاب ایمپلنت اشترومن به عنوان بهترین ایمپلنت سوئیسی این است که این شرکت به روزترین ایمپلنت ها رو تولید می کند. ایمپلنت اشترومن موفقیت خود را مدیون موسسه های تحقیقاتی خود، سرمایه گذاری های مناسب و سابقه بالای خود است.

قیمت ایمپلنت سوئیسی چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت های سوئیسی به علت کیفیت آن به نسبت سایر کشورها بیشتر می باشد. البته در بین برندهای خود را اختلاف قیمتی متفاوتی وجود دارد.

هزینه ایمپلنت وابسته به عوامل متعددی می تواند دستخوش تغییر شود. در صورتی که می خواهید اطلاعات کامل و جامعی درباره قیمت ایمپلنت سوئیسی کسب کنید، می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت سوئیسی

مزایای ایمپلنت سوئیسی چیست ؟

مهم ترین مزایای ایمپلنت سوئیسی، کیفیت بالا آنها در صورت استفاده از برند معتبر می باشد. کیفیت پایه ایمپلنت به طور مستقیم در موفقیت و طول عمر موثر است و امروزه ایمپلنت های سوئیسی به خصوص اشترومن بسیار در این صنعت پیشرو هستند.

یکی دیگر از مزایای ایمپلنت های سوئیسی، وجود نمایندگی آن ها در ایران است. به طور کلی ایمپلنت های اشترومن دارای نمایندگی در ایران هستند و از نظر وجود قطعات به مشکلی نخواهید خورد.

از دیگر مزایا می توان به تجربه بالای آن ها در تولید ایمپلنت اشاره کرد که شرکت های ایمپلنت سوئیسی سابقه و تجربه بالایی در انجام این کار دارند.

معایب ایمپلنت سوئیسی چیست ؟

یکی از معایب اصلی ایمپلنت های سوئیسی در ایران، هزینه بالای آن است. البته در نظر داشته باشید که ارزش خرید این ایمپلنت به نسبت کیفیت آنها بالا است. دومین معایب ایمپلنت سوئیسی ممکن است برخی از قطعات این ایمپلنت های نایاب باشد. البته بسیاری از برند های بالا دارای نمایندگی در کشور ما هستند و نیاز به نگرانی وجود ندارد.

طول عمر ایمپلنت سوئیسی چقدر است ؟

یکی موثرترین عوامل در طول عمر ایمپلنت، کیفیت پایه می باشد. به طور کلی طول عمر ایمپلنت های سوئیسی معتبر از سایر کشور های اروپایی و آسیایی بیشتر می باشد. طول عمر مفید ایمپلنت ها در حدود 20 سال است که با انتخاب برند، متخصص مناسب و مراقبت های صحیح این طول عمر افزایش می یابد.

معرفی ایمپلنت سوئیسی اشترومن

فیلم ایمپلنت سوئیسی اشترومن

پرسش پاسخ ایمپلنت های سوئیسی

مزایای ایمپلنت سوئیسی چیست ؟

مهم ترین مزیت ایمپلنت های سوئیسی کیفیت و تکنولوژی بالای ساخت آنها است که به همین علت موفقیت درمان شما بیشتر می شود.

طول عمر ایمپلنت سوئیسی چقدر است ؟

به طور کلی طول عمر مفید های ایمپلنت 20 سال است که در صورت استفاده از برند ایمپلنت مرغوب سوئیسی، مراجعه به پیش متخصص با تجربه و مراقبت های صحیح این طول عمر افزایش پیدا می کند.

ایمپلنت سوئیسی یا کره ای ؟

اگر از نظر کیفی بخواهیم مقایسه کنید جواب قطعا ایمپلنت های سوئیسی می باشد اما ایمپلنت های کره ای از هزینه کمتری برخوردار هستند.

منابع : اشترومن نئودنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات کابران

مقالات پربازدید

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است ؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان در تهران سال 1401 به صورت حدودی 6,000,000 الی 20,000,000 میلیون تومان به ازای هر واحد وابسته به شرایط ، نوع و برند متغیر می باشد.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود. این درمان دارای بالاترین طول عمر ، استحکام و بیشترین شباهت به دندان طبیعی می باشد. در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار میگیرد و نقشی شبیه به ریشه دندان را دارا می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان چقدر است ؟

قیمت کامپوزیت دندان به ازای هر واحد در حدود 500.000 هزار تومان الی 3.000.000 میلیون تومان می باشد که این هزینه وابسته به برند ، کیفیت و تخصص پزشک متفاوت می باشد.

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یک درمان ترمیمی و زیبایی است که برای پر کردن دندان و یا برای تغییر فرم و رنگ دندان استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت لمینت دندان در تهران بستگی به نوع متریال مصرفی، محلی که در آن لمینت دندان انجام می دهید و نیز تعداد لمینت مورد نیاز، از 1.000.000 تا 10.000.000 متغیر میباشد.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته نازک و سفارشی است که دندانپزشکان برای بهبود ظاهر در جلوی دندان ها قرار می دهند. ونیرها می توانند دندان های لکه دار، بریده شده و ناهموار را پنهان کنند.

تماس فوری