قیمت ایمپلنت آمریکایی – بهترین مارک ایمپلنت آمریکایی (سال 1403)

ایمپلنت آمریکایی

آمریکا یک کشور پیشرو در تولید تجهیزات پزشکی می باشد که صنعت تولید ایمپلنت دندان آن نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. در این مقاله به بررسی صفر تا صد ایمپلنت آمریکایی به همراه مزایا، معایب و قیمت آن می پردازیم.

قیمت ایمپلنت آمریکایی چقدر هست ؟ تفاوت ایمپلنت آمریکایی در چیست ؟ هزینه کاشت ایمپلنت آمریکایی در تهران چقدر است ؟ قیمت ایمپلنت آمریکایی در سال جدید چقدره ؟ قیمت و هزینه کاشت ایمپلنت آمریکایی در  سال 1403؟ بهترین مارک ایمپلنت آمریکایی ؟  برای پاسخ به تمام این سوالات با ما همراه باشید.

ایمپلنت آمریکایی

امروزه بیش از 60 کشور در جهان زیادی در جهان به تولید ایمپلنت دندان می پردازند و هر کدام از آنها دارای برند های مختلف سازنده ایمپلنت می باشد. معمولا هر برند ایمپلنت دارای کیفیت، تکنولوژی و هزینه ایمپلنت مخصوص به خود می باشد. در صورت که دفتر مرکزی سازنده ایمپلنت در کشور آمریکا باشد، به نام ایمپلنت آمریکایی شناخته می شود.

ایمپلنت های آمریکایی در ایران و جهان دارای محبوبیت مخصوص به خود هستند و معمولا از این دسته ایمپلنت ها به عنوان ایمپلنت های با کیفیت و طول عمر بالا یاد می شود اما یکی از معایب آنها هزینه بالای آنها می باشد. البته در نظر داشته باشید که هزینه برند های مختلف ایمپلنت های آمریکایی به یکدیگر متفاوت می باشد.

قیمت ایمپلنت آمریکایی چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت آمریکایی در سال 1403 به طور میانگین 16.000.000 الی 25.000.000 تومان به ازای هر واحد می باشد و قیمت ایمپلنت زیمر حدودا 25 میلیون، قیمت ایمپلنت اینترالاک حدودا 22 میلیون تومان، قیمت ایمپلنت بایوهورایزن حدودا 20 میلیون می باشد که هزینه ایمپلنت آمریکایی به نسبت سایر کشور ها بیشتر می باشد.

ایمپلنت آمریکاییقیمت
ایمپلنت زیمر Zimmer25 میلیون
ایمپلنت اینترالاک Intra-Lock22 میلیون
ایمپلنت بایوهورایزن BioHorizons20 میلیون
قیمت انواع ایمپلنت آمریکایی

عمر ایمپلنت امریکایی

عمر مفید ایمپلنت های دندانی معمولاً 20 الی 25 سال است اما این طول عمر وابسته به عوامل مختلفی می تواند کاهش یا تا مادام العمر ادامه پیدا کند. برند و کشور سازنده ایمپلنت دندان یکی از عوامل موثر بر طول عمر و کیفیت ایمپلنت است اما عواملی دیگر همچون میزان سلامت استخوان و لثه، سیستم ایمنی و بیماری های زمینه ای، میزان تخصص پزشک و … موثر است.

به طور کلی عمر ایمپلنت های آمریکایی به نسبت 90% کشور ها بیشتر می باشد اما باید در نظر داشته باشید برای مطمئن شدن از کیفیت ایمپلنت، تنها اکتفا کردن به کشور سازنده آن کافی نمی باشد و کشور آمریکا دارای برند های ایمپلنت مختلفی می باشد که هر کدام کیفیت مخصوص به خود را دارا می باشند.

مزایا ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت های آمریکایی در جهان دارای محبوبیت خاص مخصوص به خود هستند که برخی از این مزایا شامل موارد زیر می باشد :

  1. طول عمر و کیفیت بالا
  2. استفاده از مواد و متریال ساخت با کیفیت
  3. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در درمان و ساخت ایمپلنت

معایب ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت های آمریکایی دارای مزایای بسیاری زیادی هستند اما این موضوع به این معنی نیست که معایبی نیز ندارند. برخی از معایب ایمپلنت آمریکایی شامل :

  1. هزینه بالا
  2. نایاب بودن و عدم دسترسی به برخی قطعات

انواع مارک ایمپلنت آمریکایی

امروزه کارخانه های مختلفی در آمریکایی به تولید ایمپلنت دندان می پردازند و هر مارک ایمپلنت دندانی دارای هزینه، کیفیت، کاربرد و مشخصات مخصوص به خود می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

انواع ایمپلنت آمریکایی

  1. ایمپلنت زیمر ( Zimmer )
  2. ایمپلنت اینترالاک ( Intra-Lock )
  3. ایمپلنت بایوهورایزن ( BioHorizons  )
  4. ایمپلنت بیکن ( Bicon )
  5. ایمپلنت Biomet 3i
  6. ایمپلنت Dentsply Sirona

ایمپلنت آمریکایی زیمر

شرکت زیمر بایومت ( Zimmer-Biomet ) در سال 1927 در آمریکا تاسیس شد و به تولید محصولات و تجیهزات پزشکی در حوزه اسکلتی و بافت نرم می پردازیم. دفتر مرکزی ایمپلنت زیمر در ایندیانا آمریکا قرار دارد و محصولات این شرکت در بیش از 25 کشور توزیع و 100 کشور به فروش رسیده است.

ایمپلنت آمریکایی زیمر
ایمپلنت آمریکایی زیمر

انواع ایمپلنت زیمر آمریکا

  • Eztetic
  • T3
  • Tapered Certain
  • Tapered Certain
  • Tapered Screw-Vent
  • Tapered Screw-Vent
  • Trabecular Metal

قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر

قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر به طور میانگین به همراه هزینه جراحی، اباتمنت و روکش بین 25.000.000 تا 27.000.000 تومان می باشد که این هزینه وابسته به نوع روکش و میزان تخصص پزشک می تواند متغیر باشد.

ایمپلنت امریکایی اینترالاک

ایمپلنت اینترالاک ( Intra-Lock ) یک ایمپلنت با کیفیت ساخت آمریکا می باشد که در سال 2002 تاسیس شده است. این شرکت بیش از 26 نوع ایمپلنت تولید می کند و محصولات آن در بیش از 29 کشور جهان توزیع شده است.

ایمپلنت امریکایی اینترالاک
ایمپلنت امریکایی اینترالاک

انواع ایمپلنت اینترالاک آمریکا

  • Blossom Index
  • Gold&Blue
  • External Hex
  • Hex Line
  • Internal Connection
  • Wide Platform
  • One Piece

ایمپلنت آمریکایی بایوهورایزن

ایمپلنت بایوهورایزن ( BioHorizons  ) یک برند آمریکایی سازنده که در سال 1994 تاسیس شده است و امروزه بیش از 20 مدل ایمپلنت دندان تولید می کند و محصولات آن در بیش از 80 کشور توزیع شده است. دفتر مرکزی این شرکت در آلاباما آمریکا قرار دارد.

ایمپلنت آمریکایی بایوهورایزن
ایمپلنت آمریکایی بایوهورایزن

محصولات این شرکت در کشور های آسیا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آفریقا، استرالیا و اروپا به فروش رسیده است.

انواع ایمپلنت بایوهورایزن

  1. Tapered IM implants
  2. Tapered Plus dental implants
  3. Tapered Internal dental implants
  4. Tapered Tissue Level implants
  5. Tapered Pro dental implants
  6. Tapered Short dental implants
  7. Tapered PTG dental implants
  8. CONELOG® PROGRESSIVE
  9. Tapered 3.0 dental implants

 ایمپلنت دندان آمریکایی بیکن

ایمپلنت بیکن ( Bicon ) یکی از شرکت های با سابقه تولید ایمپلنت در آمریکایی می باشد که در سال 1985 تاسیس شده است که محصولات آن در بیش از 73 کشور جهان توزیع شده است  و دفتر مرکزی آن در شهر بوستون قرار دارد.

انواع ایمپلنت آمریکایی بیکن

  1. Brevis Transitional
  2. Integra
  3. Narrow
  4. MaxIntegra
  5. SHORT®
  6. Bicon MAX 2.5™ 

ایمپلنت بایومت تری ای

ایمپلنت Biomet 3i یک برند سازنده ایمپلنت آمریکایی است که در سال 1985 تاسیس شده است و بیش از 25 مدل ایمپلنت دندان تولید می کند.

ایمپلنت Dentsply Sirona

شرکت Dentsply Sirona یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی است که در سال 1899 تاسیس شده است و امروزه 20 مدل ایمپلنت داشته و محصولات این شرکت در بیش از 38 کشور توزیع شده است.

مقایسه ایمپلنت آمریکایی با رقبا

ایمپلنت های آمریکایی محبوبیت زیادی دارند و طرفداران مخصوص به خود را دارا می باشند که در ادامه به مقایسه و بررسی آن به نسبت سایر کشور ها می پردازیم. البته در نظر داشته باشید، این مقایسه به صورت کلی می باشد و برای مقایسه دقیق باید برند به برند مقایسه انجام شود.

ایمپلنت آمریکایی یا سوئیسی

به طور کلی دو رقیب اصلی ایمپلنت دندان در جهان از نظر کیفیت، ایمپلنت های سوئیسی و آمریکایی هستند. رقابت بین این دو کشور بسیار نزدیک می باشد و می توان گفت از نظر کیفیت یکسان هستند اما قیمت ایمپلنت های آمریکایی معمولا بیشتر می باشد.

ایمپلنت کره ای یا آمریکایی

ایمپلنت های کره ای و آمریکایی با یکدیگر تفاوت زیادی دارند و اگر کیفیت برایتان بسیار مهم است از ایمپلنت های آمریکایی استفاده کنید. اگر می خواهید ایمپلنت شما ارزش خرید بالایی داشته باشد و هزینه آن مناسب باشد از ایمپلنت های کره ای استفاده کنید.

ایمپلنت آلمانی یا آمریکایی

در مقایسه ایمپلنت آلمانی و آمریکایی باید گفت از نظر مقایسه کیفیت ایمپلنت های آمریکایی برتری دارند اما ایمپلنت های آلمانی هزینه مناسب تری را دارا می باشند.

منابع : zimmer ، Intra-Lock ، BioHorizons ، قیمت ایمپلنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات کابران

مقالات پربازدید

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است ؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان در تهران سال 1401 به صورت حدودی 6,000,000 الی 20,000,000 میلیون تومان به ازای هر واحد وابسته به شرایط ، نوع و برند متغیر می باشد.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود. این درمان دارای بالاترین طول عمر ، استحکام و بیشترین شباهت به دندان طبیعی می باشد. در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار میگیرد و نقشی شبیه به ریشه دندان را دارا می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان چقدر است ؟

قیمت کامپوزیت دندان به ازای هر واحد در حدود 500.000 هزار تومان الی 3.000.000 میلیون تومان می باشد که این هزینه وابسته به برند ، کیفیت و تخصص پزشک متفاوت می باشد.

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یک درمان ترمیمی و زیبایی است که برای پر کردن دندان و یا برای تغییر فرم و رنگ دندان استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت لمینت دندان در تهران بستگی به نوع متریال مصرفی، محلی که در آن لمینت دندان انجام می دهید و نیز تعداد لمینت مورد نیاز، از 1.000.000 تا 10.000.000 متغیر میباشد.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته نازک و سفارشی است که دندانپزشکان برای بهبود ظاهر در جلوی دندان ها قرار می دهند. ونیرها می توانند دندان های لکه دار، بریده شده و ناهموار را پنهان کنند.

تماس فوری