تاثیر ارتودنسی بر بینی

امروزه تمامی افراد به دنبال جذابیت های بیشتر و زیبایی بیشتر هستند. یکی از مهم ترین عوامل زیبایی و جذابیت یک فرد دندان ها و لبخند زیبای او می باشد. دندان های به هم ریخته نمی توانند جذابیت لازم را برای فرد فراهم کنند. بسیاری از افراد توجهی به دندان ها و زیبایی آن ها نمی کنند و فکر می کنند که ارتودنسی ها تنها یک درمان برای زیبایی و مرتب کردن دندان ها می باشد ولی این یک فکر و عقیده ای کاملا اشتباه می باشد. درمان ارتودنسی می تواند تاثیر بسیاری در فرم صورت گذاشته و ناهنجاری های فکی را درست کند.

ارتودنسی

دندان ها و سلامت دهان و دندان اهمیت بسیار بالایی را دارد. دهان و دندان اولین مرحله سیستم گوارشی می باشد و اگر سلامت آن ها به صورت کامل رعایت شده باشد هرکز در سیستم گوارشی مشکلی پیش نخواهد آمد. اگر سلامت دهان ودندان خود را حفظ کرده و مرتب به آن رسیدگی کنید ظاهری بسیار جذاب و زیباتر خواهید داشت. لبخند مهم ترین بخش جذابیت صورت می باشد که در آن دندان های نمایان می شوند. نا مرتبی دندان ها باعث می شود که ظاهری ناخوش آیند برای فرد به وجود آید. درمان ارتودنسی باعث می شود که دندان های شما در جای استاندارد خود قرار گفته و مشکلات فکی رفع شود و فرم لب ها ، دهان و صورت زیبا تر می شود.

جراحی بینی قبل ارتودنسی

همان طور که ذکر شد با درمان ارتودنسی فرم لب ها و صورت تغییر می کند و بینی نیز ممکن است فرمش تا مقداری تغییر کند. بهتر است درمان ارتودنسی صورت بگیرد سپس به درمان جراحی بپردازید تا بینی تغییر شکل ندهد. درمان ارتودنسی نیاز به زمانی طولانی دارد. پس ار انجام درمان ارتودنسی به فضای دهان و صورت خود این فرصت را بدهید تا تغییرات آن ها ثابت شود سپس می توانید به عمل بینی بپردازید. بهتر است برای جواب این سوال با یک متخصص ارتودنسی مشورت کنید تا بهترین جواب را به شما ارائه دهند.

دندان های افراد می تواند به دلایل مختلفی مانند خوردن مواد غذایی مناسب و رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان خراب شده و زیبایی خود را از دست بدهند. دندان ها دارای درمان های زیبایی بسیاری هستند اما باید ابتدا اگر دچار مشکل شده اند مشکل آن ها با درمان های مانند عصب کشی یا پر کردن برطرف شود. درمان های زیبایی دندان ها مانند لمینت کامپوزیت و… توسط دندان پزشکان انجام می شود که می تواند دندان ها را سفید تر کرده و فواصل دندانی و به هم ریختگی های بسیار جزئی آن را رفع می کند. بهترین روش برای جلو گیری از بروز مشکلات دندانی ، رعایت بهداشت دهان و دندان و تنظیم یک رژیم غذایی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات کابران

مقالات پربازدید

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است ؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان در تهران سال 1401 به صورت حدودی 6,000,000 الی 20,000,000 میلیون تومان به ازای هر واحد وابسته به شرایط ، نوع و برند متغیر می باشد.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود. این درمان دارای بالاترین طول عمر ، استحکام و بیشترین شباهت به دندان طبیعی می باشد. در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار میگیرد و نقشی شبیه به ریشه دندان را دارا می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان چقدر است ؟

قیمت کامپوزیت دندان به ازای هر واحد در حدود 500.000 هزار تومان الی 3.000.000 میلیون تومان می باشد که این هزینه وابسته به برند ، کیفیت و تخصص پزشک متفاوت می باشد.

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یک درمان ترمیمی و زیبایی است که برای پر کردن دندان و یا برای تغییر فرم و رنگ دندان استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت لمینت دندان در تهران بستگی به نوع متریال مصرفی، محلی که در آن لمینت دندان انجام می دهید و نیز تعداد لمینت مورد نیاز، از 1.000.000 تا 10.000.000 متغیر میباشد.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته نازک و سفارشی است که دندانپزشکان برای بهبود ظاهر در جلوی دندان ها قرار می دهند. ونیرها می توانند دندان های لکه دار، بریده شده و ناهموار را پنهان کنند.

تماس فوری