هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

ایمپلنت دندان یک راهکار با استحکام و با دوام برای جایگزین دندان از دست رفته است و به نسبت سایر رقبای خود از هزینه بیشتری برخوردار است. پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه می تواند در پول شما صرفه جویی کند. اگر می خواهید درباره ایمپلنت دندان و بیمه ها بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

به طور کلی هزینه ایمپلنت دندان توسط بیمه های پایه و دولتی قابل پوشش نیست و درمان های دندانپزشکی اعم از لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت زیبایی محسوب می شوند اما خبر خوش این است برخی از بیمه های تکمیلی و بانک ها هزینه ایمپلنت دندان با بیمه را وابسته به توافق پوشش می دهند.

البته برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی حتما باید در نوع گروهی آن قرار داشته باشید. برای بیمه تکمیلی گروهی حتما باید توسط یک شرکت یا سازمان انجام شود و به صورت حداقل باید 50 نفر قرار داشته باشد.

اگر می خواهید از اینکه بیمه شما هزینه ایمپلنت شما را آیا پوشش می دهد، می توانید با آنها تماس بگیرید و شماره بیمه خود را به آنها اعلام کنید. سپس آنها در صورت پوشش، سقف و شرایط ایمپلنت شما را بیمه به شما اعلام می کنند.

اگر بیمه من هزینه ایمپلنت را پوشش نمی دهد، چه کاری انجام دهم ؟

در صورتی که نمی توانید از بیمه های خود برای کاهش هزینه های خود استفاده کنید، می توانید از شرایط اقساط کلینیک دندانپزشکی روشا استفاده کنید. در کلینیک دندانپزشکی روشا می توانید هزینه ایمپلنت دندان را به صورت اقساط بلند مدت و بدون سود پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت دندان و شرایط اقساط می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی امکان پذیر نیست و تنها با بیمه تامین اجتماعی می توان برای درمان های دندانپزشکی غیر زیبایی اعم از کشیدن، عصب کشی، ترمیم و…. استفاده کرد.

بیمه تامین اجتماعی درصد زیادی مردم کشور عزیزمان را مورد پوشش قرار داده است و قدیمی ترین و بزرگ ترین سازمان بیمه ی کشور می باشد. بیمه تامین اجتماعی برخی از درمان های دندانپزشکی را پوشش می دهد برخی درمان ها اعم از ایمپلنت و لمینت دندان درمان زیبایی محسوب شده و بیمه تامین اجتماعی هزینه های آن را پرداخت نمی کند.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی
هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی

در این بیمه می توانید برخی از درمان های ترمیم، عصب کشی و کشیدن دندان را در مراکز آن با هزینه مناسب انجام دهید و پیشنهاد می شود برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه به سراغ یک بیمه تکمیلی بگردید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه نیروهای مسلح و جانبازان

بیمه نیرو های مسلح هزینه درمان های دندانپزشکی زیبایی اعم از ایمپلنت، ارتودنسی و لمینت را پشتیبانی نمی کند اما اگر فرد بیمه شده جانباز باشد، بخشی از هزینه های آن وابسته به شرایط پرداخت می شود.

هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی قابل انجام است اما پوشش هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی تنها در نوع بیمه های گروهی پشتیبانی می شود و یا باید درباره آن توافق کرده باشید.

بیمه های پایه هزینه های ایمپلنت دندان را پرداخت نمی کنند اما بیمه های تکمیلی گروهی هزینه ایمپلنت دندان را مورد پوشش قرار می دهند و برای اطمینان بیشتر با مرکز بیمه خود تماس بگیرید. در ادامه به بررسی رابطه انواع بیمه های تکمیلی و ایمپلنت دندان می پردازیم.  

هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی
هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا

بیمه دانا 9 درصد بازار بیمه های کشور را در دست خود دارد و امروزه سومین شرکت بزرگ بیمه محسوب می شود. بیمه تکمیلی دانا، ایمپلنت دندان را جزء درمان های دندانپزشکی محسوب می کند و بخشی از هزینه های ایمپلنت توسط بیمه دانا مورد پوشش قرار می گیرد. میزان پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا به توافق بین بیمه گذار و بیمه شونده بستگی دارد و نمی توان درصد دقیقی برای آن تعیین کرد. 

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دی

بیمه دی نزدیک به 30 درصد از بازار بیمه های تکمیلی در دست دارد و اطلاعاتی درباره پوشش هزینه ایمپلنت توسط این بیمه در سایت ها یافت نشد اما می توانید برای درمان های دندانپزشکی همچون ترمیم، عصب کشی، جرم گیری، بروساژ، کشیدن دندان، خدمات ارتودنسی و جراحی از این بیمه استفاده فرمایید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه ایران

بیمه ایران اولین و یکی از بزرگترین بیمه های کشور می باشد و یک بیمه دولتی محسوب می شود. بیمه تکمیلی ایران آن نیز برای پوشش هزینه ایمپلنت دندان با بیمه طرح ها و شرایط مختلفی دارا می باشد که وابسته به قرارداد و توافق بین شما دارد. برای اطمینان می توانید با بیمه ایران تماس بگیرید یا قرارداد بیمه خود را مطالعه فرمایید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه آسیا

بیمه آسیا یکی از بیمه های تکمیلی گروهی پر طرفدار است که مراکز طرف قرارداد بسیاری دارد. بیمه آسیا نیز هزینه ایمپلنت دندان را مورد پوشش قرار می دهد که وابسته به نوع قرارداد، سقف مبلغ پوشش متفاوت است.

 هزینه ایمپلنت دندان با بیمه کوثر

به طور کلی طبق اطلاعات موجود در سایت ها، مدرکی مبنی بر پوشش ایمپلنت دندان به طور مستقیم توسط بیمه کوثر احراز نشد و اما در برخی شرایط با ارائه معرفی نامه از سمت این بیمه، این هزینه در شرایط خاص شامل پوشش هزینه ایمپلنت دندان می شود.

پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی چگونه انجام می شود ؟

پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه به دو صورت وابسته به نوع بیمه شما امکان پذیر است :

1-انجام درمان در مرکز مورد تمایل خود

در صورت پشتیبانی بیمه شما از این حالت می توانید به یک مرکز ایمپلنت مراجعه کنید و درمان خود را انجام دهید. هزینه را ابتدا خودتان پرداخت می کنید و یک نامه توسط آن مرکز با مهر پزشک درباره درمان انجام شده به شما ارائه داده می شود و با ارائه آن به بیمه تکمیلی می توانید هزینه آن را دریافت کنید.

2-مراجعه به مراکز طرف قرارداد با بیمه خود

 در روش دوم می توانید در اینترنت درباره مراکز طرف قرارداد با بیمه خود برای ایمپلنت دندان سرچ کنید و برای انجام درمان به یکی از آنها مراجعه کنید. بخشی که بیمه هزینه ها آن را پرداخت می کند، کسر شده و مابقی هزینه را باید خودتان پرداخت کنید.

پرسش و پاسخ ایمپلنت و بیمه

آیا هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی قابل پرداخت است ؟

بله . در صورتی که شرکت بیمه تکمیلی شما ایمپلنت دندان را مورد پوشش قرار دهد و بیمه تکمیلی شما گروهی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بیمه تکمیلی خود تماس بگیرد و یا قرارداد بیمه خود را مطالعه کنید.

آیا تامین اجتماعی هزینه ایمپلنت دندان را پوشش می دهد ؟

خیر . بیمه تامین اجتماعی هزینه ایمپلنت دندان را مورد پوشش قرار نمی دهد و با این بیمه می توانید برخی از درمان های دندانپزشکی مانند عصب کشی، ترمیم و کشیدن دندان را در مراکز تامین اجتماعی با هزینه بسیار مناسب انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات کابران

مقالات پربازدید

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است ؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان در تهران سال 1401 به صورت حدودی 6,000,000 الی 20,000,000 میلیون تومان به ازای هر واحد وابسته به شرایط ، نوع و برند متغیر می باشد.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود. این درمان دارای بالاترین طول عمر ، استحکام و بیشترین شباهت به دندان طبیعی می باشد. در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار میگیرد و نقشی شبیه به ریشه دندان را دارا می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان چقدر است ؟

قیمت کامپوزیت دندان به ازای هر واحد در حدود 500.000 هزار تومان الی 3.000.000 میلیون تومان می باشد که این هزینه وابسته به برند ، کیفیت و تخصص پزشک متفاوت می باشد.

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یک درمان ترمیمی و زیبایی است که برای پر کردن دندان و یا برای تغییر فرم و رنگ دندان استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت لمینت دندان در تهران بستگی به نوع متریال مصرفی، محلی که در آن لمینت دندان انجام می دهید و نیز تعداد لمینت مورد نیاز، از 1.000.000 تا 10.000.000 متغیر میباشد.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته نازک و سفارشی است که دندانپزشکان برای بهبود ظاهر در جلوی دندان ها قرار می دهند. ونیرها می توانند دندان های لکه دار، بریده شده و ناهموار را پنهان کنند.

تماس فوری