آیا جرم گیری دندان را سفید می کند ؟

بسیاری از افراد بر این باورند که جرم گیری باعث تغییر رنگ دندان ها و سفید شدن آن ها می شودکه این باور اشتباه می باشد. جرم گیری باعث می شود که جرم هایی که به دندان ها و لثه ها چسبیده اند برداشته شود و با استفاده از یک خمیر مخصوص به اسم خمیر بروساژ و یک فرچه مخصوص دندان ها را صیقلی داده و باعث می شود که رنگ دانه هایی که به سطح دندان ها چسبیده است از بین برود.

جرم دندان

جرم گیری

جرم دندان ها بر اثر رسوبات مواد غذایی که بر روی دندان ها و لثه ها می مانند به وجود می آید. این رسوبات در صورتی زودتر جمع می شوند که دندان ها خود را مسوک نزنید و نخ دندان نکشید. جرم های دندان نیز از رسوبات موادی که در بزاق دهان جمع می شوند نیز به وجود می آیند این جرم ها محلی برای تجمع و تکثیر باکتری ها می باشند. این جرم ها به مرور زمان به پوسیدگی دندان ها و خرابی آن ها کمک می کنند. جرم گیری برای درمان های زیبایی نیز انجام می شوند. افرادی که دارای دندان هایی می باشند که جرم بسیاری دارند پس از انجام درمان جرمگیری و بروساژ دندان های تمیز تری پیدا می کنند ولی این تغییر رنگ به معنی تغییر رنگ دادن خود دندان ها نیست بلکه آن مواد رنگدانه غذایی که به دندان ها چسبیده است از بین می رود.

دندان های افراد پس از جرم گیری ممکن است تا دو الی سه روز دچار مقداری حساسیت دندانی شود. این حساسیت های دندانی طی همان دو روز بر طرف می شود و دلیل آن بر این می باشد که دندان های افراد پس ار جرم گیری فضای اصلی خود را پیدا کرده و جرم ها دندانی که مانند یک عایق عمل می کردند برداشته شده است.

بروساژ

بسیاری از مردم فکر می کنند که جرم گیری و بلیچینگ یکی است اما این دو درمان با یک دیگر فرق دارد. فردی که دندان های خود را بلیچینگ می کند رنگ مینای دندان خود را تغییر می دهد و عملا یک بلیچینگ زیبایی است ولی جرم گیری به مینای دندان کاری ندارند و تنها جرم دندان ها و رنگ دانه های چسبیده به آن را از بین می برد. جرم گیری صرفا برای زیبایی نیست بلکه یک نوع درمان است و برای رعایت بهداشت دهان و دندان مناسب است.

جرم گیری برای برای افرادی که بهداشت دهانی خود را رعایت می کنند هم حداقل یک بار در سال انجام می شود ولی به طور معمول بهتر است هر شش ماه یک بار افراد به انجام این درمان بپردازند.

قیمت جرمگیری

برای اطلاع از قیمت جرمگیری و مشاوره ، ویزیت رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

44624157

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات کابران

مقالات پربازدید

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است ؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان در تهران سال 1401 به صورت حدودی 6,000,000 الی 20,000,000 میلیون تومان به ازای هر واحد وابسته به شرایط ، نوع و برند متغیر می باشد.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود. این درمان دارای بالاترین طول عمر ، استحکام و بیشترین شباهت به دندان طبیعی می باشد. در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار میگیرد و نقشی شبیه به ریشه دندان را دارا می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان چقدر است ؟

قیمت کامپوزیت دندان به ازای هر واحد در حدود 500.000 هزار تومان الی 3.000.000 میلیون تومان می باشد که این هزینه وابسته به برند ، کیفیت و تخصص پزشک متفاوت می باشد.

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یک درمان ترمیمی و زیبایی است که برای پر کردن دندان و یا برای تغییر فرم و رنگ دندان استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت لمینت دندان در تهران بستگی به نوع متریال مصرفی، محلی که در آن لمینت دندان انجام می دهید و نیز تعداد لمینت مورد نیاز، از 1.000.000 تا 10.000.000 متغیر میباشد.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته نازک و سفارشی است که دندانپزشکان برای بهبود ظاهر در جلوی دندان ها قرار می دهند. ونیرها می توانند دندان های لکه دار، بریده شده و ناهموار را پنهان کنند.

تماس فوری