قیمت حدودی ایمپلنت

برای دریافت قیمت ایمپلنت به مقاله زیر مراجعه کنید .

قیمت ایمپلنت

قیمت حدودی ایمپلنت
قیمت حدودی ایمپلنت

همانطور که گفته شد ، ایمپلنت از بهترین درمان ها برای بی دندانی می باشد . این درمان دارای مراحل درمان پیچیده و شرایط خاصی می باشد و فاکتور های زیادی وجود دارد که درمان شما را تحت تاثیر قرار می دهند . به همین علت قیمت حدودی ایمپلنت در سایت به شما اعلام می گردد و قیمت دقیق آن توسط دندانپزشک متخصص ایمپلنت به شما اعلام میگردد .

برای دریافت جزییات بیشتر درباره ایمپلنت به مقاله زیر مراجعه کنید .

https://roshadent.com/%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%BE%D9%84%D9%86%D8%AA

ایمپلنت دندان چیست ؟

برای شناخت متخصص ایمپلنت می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید .

متخصص ایمپلنت

قیمت تقریبی ایمپلنت

ابتدا باید اول از همه بدانیم منظور از قیمت تقریبی یا قیمت حدودی ایمپلنت چیست؟ همانطور که در بالا گفته شد درمان ایمپلنت دارای مراحل مختلفی است و فاکتور های متفاوتی بر قیمت حدودی ایمپلنت تاثیر می گذارند . که برخی از آن ها برای شما در این مقاله بیان می کنیم .

احتیاج به انجام عمل سینوس :

عمل سینوس لیفت  زمانی انجام می شود که برای ایمپلنت برای قرار دادن پایه ایمپلنت در فک بالا ، استخوان کافی وجود نداشته باشد و ارتفاع استخوان به دلیل حفرات سینوس کم شده باشد.

اگر وضعیت استخوان فک بالای شما خوب باشد احتیاجی به این عمل ندارید و قاعدتا هزینه ای بیشتری پرداخت نمی کنید .

احتیاج به پیوند استخوان

اگر استخوان های فرد ، به دلیل بیماری یا دلایل دیگر دچار تحلیل استخوان شده باشد ، با درمان پیوند استخوان انجام شود تا پایه ایمپلنت با استحکام در درون استخوان فک قرار بگیرد .

اگر شما احتیاج به انجام پیوند استخوان داشته باشید ، هزینه آن بر روی ایمپلنت شما اضافه خواهد گردید .

کشیدن دندان

وضعیت لثه و دهان

اگر وضعیت دهان و لثه شما خوب نباشد ، به طوری که قرار دادن ایمپلنت را با مشکلاتی مواجه کند ، با این مشکل به وسیله درمان مربوط ، حل بشود و هزینه آن را بر روی ایمپلنت شما اضافه خواهد گردید.

برند ایمپلنت

برند ایمپلنت های متفاوتی وجود دارد که از نظر کیفیت و کشور سازنده با یک دیگر تفاوت دارند و خب به همین علت حدود قیمت ایمپلنت بعضی اوقات برای شما اعلام می شود .

جنس روکش ایمپلنت

برای ایمپلنت روکش ایمپلنت های متفاوتی وجود دارد که هر کدام هزینه های متفاوتی دارند . حدود قیمت ایمپلنت دندان به این فاکتور نیز بستگی دارد .

تخصص دندانپزشکی که ایمپلنت را برای شما انجام می دهد

اگر عمل ایمپلنت شما توسط متخصص ایمپلنت و یک فرد با تجربه انجام شود ، مطمئنا درصد موفقیت ایمپلنت شما بسیار بالاتر می رود و پایداری آن افزایش پیدا می کند .

هزینه دندانپزشک متخصص ایمپلنت با دندانپزشک عمومی تفاوت دارد و  حدود قیمت ایمپلنت دندان را به وجود می اورد .

درمان هایی که در بالا گفته شد ، بستگی به وضعیت استخوان فک شما دارد و در صورتی که وضعیت استخوان و دهان شما مناسب باشد ، این هزینه ها لزومی به وجود نمی آورد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات کابران

مقالات پربازدید

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است ؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان در تهران سال 1401 به صورت حدودی 6,000,000 الی 20,000,000 میلیون تومان به ازای هر واحد وابسته به شرایط ، نوع و برند متغیر می باشد.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود. این درمان دارای بالاترین طول عمر ، استحکام و بیشترین شباهت به دندان طبیعی می باشد. در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار میگیرد و نقشی شبیه به ریشه دندان را دارا می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان چقدر است ؟

قیمت کامپوزیت دندان به ازای هر واحد در حدود 500.000 هزار تومان الی 3.000.000 میلیون تومان می باشد که این هزینه وابسته به برند ، کیفیت و تخصص پزشک متفاوت می باشد.

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یک درمان ترمیمی و زیبایی است که برای پر کردن دندان و یا برای تغییر فرم و رنگ دندان استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت لمینت دندان در تهران بستگی به نوع متریال مصرفی، محلی که در آن لمینت دندان انجام می دهید و نیز تعداد لمینت مورد نیاز، از 1.000.000 تا 10.000.000 متغیر میباشد.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته نازک و سفارشی است که دندانپزشکان برای بهبود ظاهر در جلوی دندان ها قرار می دهند. ونیرها می توانند دندان های لکه دار، بریده شده و ناهموار را پنهان کنند.

تماس فوری