قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

قیمت انواع ایمپلنت کامل

از دست دندان به صورت گسترده در یک فک می تواند عوارض بسیار زیادی به همراه داشته باشد و برای رفع این بی دندانی بهترین درمان برای آن ایمپلنت است. اگر قصد انجام ایمپلنت دندان کامل را دارید و می خواهید درباره قیمت ایمپلنت کامل بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین یا فول موس 200.000.000 الی 500.000.000 تومان، هزینه ایمپلنت فک بالا 100 الی 250 میلیون، فک پایین 80 الی 200 میلیون تومان می باشد که بدون احتساب هزینه پیوند استخوان می باشد.

این هزینه به همراه روکش بدون احتساب پیوند استخوان می باشد و وابسته به تعداد پایه، برند ایمپلنت و تخصص پزشک می تواند متفاوت باشد. هزینه ایمپلنت کامل شامل زیر می باشد:

هزینه ایمپلنت کل دهان

قیمت ایمپلنت فک پایین کامل

هزینه ایمپلنت کامل فک پایین از فک بالا کمتر می باشد و این موضوع به این علت می باشد که ایمپلنت کامل برای فک پایین به تعداد پایه کمتری نیاز دارد. به طور کلی برای فک پایین بین 4 الی 8 پایه ایمپلنت نیاز است.

قیمت ایمپلنت فک بالا کامل

قیمت ایمپلنت فک بالا هزینه بیشتر در دارد و به تعداد پایه بیشتری نیاز دارد. همچنین در ایمپلنت کامل فک بالا ممکن است نیاز به انجام سینوس لیفت وجود داشته باشد. به طور معمول فک بالا به 6 الی 8 پایه ایمپلنت نیاز دارد.

قیمت ایمپلنت کامل فول موس

فول موس یک کلمه انگلیسی و اصطلاح در ایمپلنت کامل می باشد که از ترکیب دو کلمه full و mouth  تشکیل شده است و به معنی همان ایمپلنت کامل می باشد. قیمت ایمپلنت فول موس همان قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین است که عکس موجود است.

قیمت ایمپلنت کامل اقساطی

قیمت ایمپلنت کامل با کیفیت ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد و پرداخت این هزینه به صورت یکجا کمی سخت باشد. در کلینیک دندانپزشکی روشا امکان پرداخت اقساطی ایمپلنت کامل به صورت شرایط مختلف وجود دارد.

1 الی 3 واحد ایمپلنت50 % نقد مابقی در 5 چک70 درصد نقد و مابقی زمان قالب گیری
4 الی 7 واحد ایمپلنت40 % نقد مابقی در 6 چک70 درصد نقد و مابقی زمان قالب گیری
بیشتر از 7 واحد ایمپلنت
30 % نقد مابقی در 7 چک70 درصد نقد و مابقی زمان قالب گیری
قیمت ایمپلنت کامل اقساطی

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت کامل چیست ؟

ایمپلنت کامل وابسته به شرایط دهان و بودجه فرد می تواند متفاوت باشد که متخصص ایمپلنت با بررسی دقیق وضعیت فرد بهترین طرح درمان برای او را معرفی می کند. به کمک عکس زیر می توانید هزینه ایمپلنت کامل خود را محاسبه فرمایید و در ادامه عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت را معرفی خواهیم کرد :

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت کامل
عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت کامل

1-تعداد پایه ایمپلنت کامل

تعداد پایه ایمپلنت مورد نیاز توسط متخصص تعیین می شود و وابسته وضعیت بی دندانی و شرایط فرد و بودجه تعیین می شود. در صورتی که فرد قصد انجام ایمپلنت کامل در فک بالا باشد به تعداد پایه بیشتری به نسبت فک پایین نیاز دارد. در صورتی که فرد برای دو فک قصد انجام داشته تعداد پایه مورد نیاز بیشتر می شود و به طور مثال قیمت ایمپلنت کامل فک از دو فک کمتر می باشد.

2-برند پایه ایمپلنت کامل

هزینه های ایمپلنت معمولا به صورت هر واحد اعلام می شود و دارای تفاوت قیمتی با یکدیگر هستند. یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت هر واحد بر پایه ایمپلنت، برند سازنده آن است. هر برند از هزینه و کیفیت مخصوص به خود برخوردار هستند.

همچنین این برندها معمولا با نام کشورهای سازنده آنها نیز شناخته می شوند و به طور کلی ایمپلنت های سوئیسی و آمریکایی هزینه بیشتری به نسبت ایمپلنت های دیگر برخوردار هستند. هر چه برند مورد استفاده با کیفیت تر باشد، به طور حتم هزینه و طول عمر بیشتر خواهد داشت.

3-نقش نوع روکش در هزینه ایمپلنت کل دندانها

همانطور که گفته شد، ایمپلنت کامل از انواع مختلفی برخوردار می باشد و به طور مثال ایمپلنت های all-on-4 هزینه کمتری به نسبت all-on-6 خواهند داشت.

4-قیمت پیوند استخوان و سینوس لیفت در ایمپلنت کامل

معمولا افرادی که دچار بی دندانی گسترده در یک فک هستند، دچار تحلیل استخوان هستند و پایه ایمپلنت برای جوش خوردن به استخوان، به استخوان با تراکم نیاز دارند. همچنین اگر تحلیل استخوان در ناحیه سینوس باشد، به انجام جراحی سینوس لیفت نیاز پیدا می کنید.

هزینه پیوند استخوان و سینوس لیفت بر روی هزینه نهایی اضافه خواهد شد و نیاز به آن توسط متخصص با معاینه و عکس های ایمپلنت تعیین می شود.

5- نوع و کیفیت روکش در هزینه ایمپلنت کامل

روکش های ایمپلنت نیز انواع مختلفی دارند و همچنین در ایمپلنت کامل به دو نوع ثابت و متحرک وجود دارند. روکش های ایمپلنت از متریال مختلفی ساخته می شوند و انواع محبوب آن پی اف ام، زیرکونیا و ایمکس می باشند.

همچنین کیفیت کار لابراتور و سرعت تحویل می تواند در هزینه نهایی، قیمت ایمپلنت کامل تفاوت ایجاد کند.

6-میزان تخصص و تجربه پزشک ایمپلنت کامل

مهم ترین عامل در موفقیت درمان ایمپلنت کامل، متخصص می باشد. متخصص با بررسی ، طرح درمان و کاشت صحیح می تواند مستقیما در طول عمر و کیفیت ایمپلنت شما موثر باشد. به همین صورت هرچه متخصص شما تجربه بیشتری داشته باشد، هزینه دستمزد آن بیشتر خواهد بود.

قیمت انواع ایمپلنت کامل

انواع ایمپلنت کامل متفاوتی برای هر فرد پیشنهاد می شود که هر کدام نیز می توانید هزینه ایمپلنت کامل را دچار تغییر کند. انواع ایمپلنت کامل بر اساس تعداد پایه و نوع روکش تعیین می شود.

قیمت انواع ایمپلنت کامل
قیمت انواع ایمپلنت کامل

انواع ایمپلنت کامل بر اساس تعداد پایه معمولا بر اساس شناخته می شود و با نام های ALL ON 4 ، ALL ON 6 ، ALL ON 8  شناخته می شود. علت این نامگذاری به علت تعداد پایه ای است که برای هر فک قرار داده می شود.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت انواع ایمپلنت کامل موثر است، نوع روکش می باشد. روکش های ایمپلنت کامل به دو صورت ثابت و متحرک بر روی پایه ایمپلنت دندان قرار داده می شود.

قیمت درمان های جانبی ایمپلنت کامل

همانطور که گفته شد در برخی موارد ممکن است قبل از انجام ایمپلنت کامل به برخی درمان ها نیاز باشد. برخی از هزینه درمان های جانبی ایمپلنت کامل شامل موارد زیر است :

قیمت سینوس لیفت ایمپلنت کامل4.000.000 تا 20.000.000
پیوند استخوان ایمپلنت کامل900.000 تا 40.000.000
قیمت کشیدن دندان در ایمپلنت کامل900.000
هزینه درمان های جانبی در ایمپلنت کامل

پرسش و پاسخ قیمت ایمپلنت کامل

تعداد پایه مورد نیاز بر هر فک در ایمپلنت کامل چقدر است ؟

به طور کلی برای ایمپلنت کامل فک پایین 4 تا 8 پایه و برای ایمپلنت کامل فک بالا از 6 تا 10 پایه ایمپلنت استفاده می شود.

هزینه ایمپلنت کامل دندان چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت کامل 65.000.000 تومان الی 200.000.000 تومان برای هر فک و هزینه ایمپلنت کل دهان به همراه 11 الی 16 پایه به مبلغ 130.000.000 تومان الی 400.000.000 تومان می باشد. 

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت کامل چیست ؟

به طور عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت به 6 عامل بستگی دارد که شامل تعداد پایه ، برند ایمپلنت ، هزینه درمان های جانبی ، نوع و کیفیت روکش و میزان تخصص پزشک می باشد.

بیشتر بخوانید : ایمپلنت فول موس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات کابران

مقالات پربازدید

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است ؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان در تهران سال 1401 به صورت حدودی 6,000,000 الی 20,000,000 میلیون تومان به ازای هر واحد وابسته به شرایط ، نوع و برند متغیر می باشد.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود. این درمان دارای بالاترین طول عمر ، استحکام و بیشترین شباهت به دندان طبیعی می باشد. در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار میگیرد و نقشی شبیه به ریشه دندان را دارا می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان چقدر است ؟

قیمت کامپوزیت دندان به ازای هر واحد در حدود 500.000 هزار تومان الی 3.000.000 میلیون تومان می باشد که این هزینه وابسته به برند ، کیفیت و تخصص پزشک متفاوت می باشد.

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یک درمان ترمیمی و زیبایی است که برای پر کردن دندان و یا برای تغییر فرم و رنگ دندان استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت لمینت دندان در تهران بستگی به نوع متریال مصرفی، محلی که در آن لمینت دندان انجام می دهید و نیز تعداد لمینت مورد نیاز، از 1.000.000 تا 10.000.000 متغیر میباشد.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته نازک و سفارشی است که دندانپزشکان برای بهبود ظاهر در جلوی دندان ها قرار می دهند. ونیرها می توانند دندان های لکه دار، بریده شده و ناهموار را پنهان کنند.

تماس فوری